همه چيز من...
نوشته شده توسط : میترا

بگذار تنها اندكي از من باقي بماند تا به سبب آن تو را همه چيز بنامم

بگذار تنها آن قدري از خواستن و اراده من باقي بماند

 تا به سبب آن تو را در همه سو احساس كنم

و براي همه چيز به سوي تو بيايم و هر لحظه اميدم را به تو هديه كنم

بگذار تنها اندك سايه اي از من باقي بماند

                  كه به سبب آن هيچ گاه تو را پنهان نكنم

بگذارتنها اندكي از قيود من باقي بماند

تا به سبب آن به اراده تو ملزم شوم

 و خواست تو در زندگي من اجرا شود

                                       و آن قيد عشق تو است ...

 

                           "رابيندرانات تاگور"

 





:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 29
|
تعداد امتیازدهندگان : 6
|
مجموع امتیاز : 6
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: