ردی از دل برای خدا(42 )...
نوشته شده توسط : میترا

گاهی دست های مهربانی که باید نوازشم کنند

                                                 تبر میشوند و ریشه هایم را...

بار اله ها چگونه خشکیدنم را در این محبس سرد ببینم و دم نزنم !؟

تا به کی ببخشم و دم بر نیاورم !

من ...چون تو صبور نیستم ...چون تو  بخشنده نیستم ...

...خسته ام

بالهایم را سالهاست به جرم بودن سوزانده اند !

مرا ببین ...

زمین سالهاست مرا از خود رانده و

                    نمیدانم چگونه است که هنوز اینجایم !

بیا و به عشق قسم یا عشق را نصیبم کن و یا با خود ببرم !

 

                                                                "بهشته ـ س"

پ . ن:

بهشت داشتن دلی بسان آسمان است

دلی که هیچ کس نمیتواند آنرا به آتش بکشد ...!

                          "کریستیان بوبن"

 





:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 تير 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting//avatars/nemidonam-620226.jpg
اکبرهراتی در تاریخ : 1391/2/12/2 - - گفته است :
سلام من اکبر هراتی هستم که شما به من نظر دادیداما من ادرسم و به{دادگاه من وخدا }تغییر دادم منتظرنظرات خوب شما هستم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: